Vindbaar zijn in Google is tegenwoordig een must voor elke organisatie. Maar hoe begin je? En kies je voor SEO (zoekmachine optimalisatie voor verbetering van je organische vindbaarheid), SEA (adverteren met Google Ads) of beide? Je leert het tijdens onze gratis workshop!
In duidelijke taal leggen de experts van Braincandy uit Gemert je uit wat SEO en SEA is en hoe je deze kunt gebruiken als ondernemer. Een van hun klanten, Isolatie.com, vertelt waarom zij besloten te starten met online marketing en hoe ze dat ingericht hebben.
Voor wie?
Deze bijeenkomst is met name geschikt voor ondernemers die niet per se op zoek zijn naar tips, maar die wel exact willen begrijpen wat online marketing is en hoe je daarop kunt sturen met SEO en SEA.
Programma
Deze onderwerpen komen aan bod tijdens de workshop:
- Wat is SEO? Wat is SEA? Wanneer kies je voor het een of het ander, en wanneer voor beide?
- Hoe werkt het algoritme van Google? En hoe kun jij met zoekmachineoptimalisatie (SEO) hierop invloed uitoefenen.
- Ontdek hoe de CPC (kosten per klik) van Google Ads (SEA) worden bepaald.
- Maak kennis met verschillende Google programma’s die je kunt gebruiken voor monitoring en analyse.
- En andere handige tools om resultaten te meten.
- Wanneer uitbesteden wel of juist niet relevant voor je is. En hoe je controle houdt op uitbesteding.