Maak kennis met Mirja van Dijk; de nieuwe regiomarketeer van het Land van de Peel!

Sinds 1 april is Mirja van Dijk de nieuwe regiomarketeer van het Land van de Peel. Deze ervaren marketeer keert terug naar de regio waar ze zelf graag wandelend op pad gaat. In haar nieuwe rol gaat zij de mooiste plekjes van de Peel laten zien aan een groot publiek.

Het is geen grap, op 1 april keerde Mirja terug naar de Peelregio waar ze lang gewoond heeft. ‘Voor mijn werk dan he’, zegt Mirja snel. Ze woont namelijk in Den Bosch. ‘Ik ben geboren in Gorinchem. Op mijn 13de ben ik verhuisd naar Brabant en heb ik ruim tien jaar in Helmond gewoond. Na wat uitstapjes in het buitenland en Den Haag woon ik nu alweer tien jaar in ’s-Hertogenbosch.’

Werkervaring gaat mee naar de Peel

De afgelopen jaren werkte ze bij museum Escher in Het Paleis, VisitBrabant en Leerdamglasstad.nl. ‘In Leerdam werkte ik als citymarketeer mee aan een historische tour app, organiseerde ik influencer- en social-mediacampagnes en was ik betrokken bij het opzetten van een nieuwe gebiedsmarketingorganisatie.’ Die ervaring neemt ze nu mee naar het Land van de Peel.

Deze zomer: kinderpaspoort

En wat wordt haar rol in het Land van de Peel? ‘Als regiomarketeer ga ik me bezighouden met veel verschillende projecten en werkzaamheden. Zoals de website, social media, campagnes, maar ook de ontwikkeling van het kinderpaspoort dat deze zomer gelanceerd wordt. Ik heb ontzettend veel zin om aan de slag te gaan voor het mooie Land van de Peel!’

Meedenken? Kom op de koffie!

Wil jij als ondernemer meedenken over het Land van de Peel? De regiomarketeers gaan we graag met je in gesprek. Iedere derde donderdag van de maand organiseren zij een koffie-uurtje. Aanmelden voor een kennismaking of bijpraatmoment kan bij Jolijn Brouwers.

 

Deel dit bericht!
Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief om nieuws, inzichten of ideeën te ontvangen.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt.