Regiomarketeers Jolijn en Naline zetten de Peel op de kaart

De zes Brabantse Peelgemeentes en Innovatiehuis de Peel sloegen in 2019 de handen ineen om de vrijetijdseconomie te stimuleren. Voor de uitvoering van de eerder gemaakte marketingstrategie, zijn Jolijn Brouwers en Naline Roodbeen aangenomen als Regiomarketeers. Samen gaan zij De Peel als recreatieve regio op de kaart zetten. Wij vroegen hen of ze zich kort wilden voorstellen.

Jolijn Brouwers (links op de foto), Cultuurwetenschapper en geboren Peelbewoner, kan niet wachten om de Peel op de kaart te zetten. ‘De afgelopen negen jaar was ik actief als projectleider en marketeer binnen de cultuur- en erfgoedsector van de Peel en Noord-Limburg.’ Jolijn leverde een grote bijdrage aan het Peelbrede project Death Valley De Peel en de Nacht van Cultuur. Daarnaast werkte ze voor onder andere Het Speelhuis, Museum Klok & Peel, Kunstlokaal en Het Industrieel Atrium. ‘Ik heb een hart voor de Peel en in deze functie kan ik dat laten kloppen voor de regio.’

Naline Roodbeen groeide op in de Flevopolder, woonde in alle uithoeken van Nederland maar vond uiteindelijk in Brabant haar thuis. ‘Als reisjournalist en contentspecialist heb ik vele bestemmingen in binnen- en buitenland mogen beleven, beschrijven en promoten. Ik kijk ernaar uit om dat nu voor de mooie Peel te gaan doen.’

In het nieuwe jaar gaan de dames hun ervaring, kennis, netwerk en passie inzetten om toeristen, inwoners en bedrijven te laten zien hoe aantrekkelijk de Peel is. Wij wensen Jolijn en Naline alvast veel succes!

Deel dit bericht!
Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief om nieuws, inzichten of ideeën te ontvangen.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt.