De Peel als bestemming
Denk je aan De Peel, dan denk je mogelijk aan weidse landschappen, gezellige bruine cafés, zachtaardige mensen en karakteristieke dorpen. De Peel verdient het om gezien te worden, en dat geldt zeker niet alleen voor het verleden ervan. Met een goede Peelmarketing zet Innovatiehuis De Peel het gebied – en haar toekomstplannen – op de kaart.
Onze regiomarketeers
In 2019 vroeg het Innovatiehuis aan Arno Ruis om samen een marketingplan voor de vrijetijdssector van de Brabantse Peel te ontwikkelen. Dit vormt de basis van de Peel als merk.
Voor de uitvoering van de marketingstrategie zijn Mirja van Dijk, Jennifer van Herk en Jolijn Brouwers aangesteld als Regiomarketeers. Samen zetten zij De Peel als recreatieve regio op de kaart.
Land van de Peel
Er wordt gewerkt met zes themalijnen:
- Weidse natuur
- Kastelen en musea
- Bourgondisch genieten
- Het boerenleven
- Bruisende evenementen
- Innovatief erfgoed
In Eindhoven ontwikkelt men een digitaal toeristisch platform voor vrijetijdsaanbod in 21 gemeenten. Door hierop aan te haken, willen we mensen die geïnteresseerd zijn in het vrijetijdsaanbod in Eindhoven ook verleiden tot een bezoek aan de Peel.
Neem gerust geheel vrijblijvend contact met ons op. Onze deur staat altijd open voor nieuwe ideeën.