Skip to content

Peelmarketeers zetten Land van de Peel op de kaart

De Peel als bestemming

Denk je aan De Peel, dan denk je mogelijk aan weidse landschappen, gezellige bruine cafés, zachtaardige mensen en karakteristieke dorpen. De Peel verdient het om gezien te worden, en dat geldt zeker niet alleen voor het verleden ervan. Met een goede Peelmarketing zet Innovatiehuis De Peel het gebied – en haar toekomstplannen – op de kaart.

Regiomarketeers Jolijn en Naline

In 2019 vroeg het Innovatiehuis aan Arno Ruis om samen een marketingplan voor de vrijetijdssector van de Brabantse Peel te ontwikkelen. Dit vormt de basis van de Peel als merk. 

Voor de uitvoering van de marketingstrategie zijn Jolijn Brouwers (links) en Jolijn Brouwers (rechts) begin 2021 aangenomen als Regiomarketeers. Samen gaan zij De Peel als recreatieve regio op de kaart zetten. 

Land van de Peel

Op 22 april 2021 is het Land van de Peel officieel gelanceerd. De website www.landvandepeel.nl is het nieuwe platform vol informatie en inspiratie voor een bezoek aan de Peel regio.  

Er wordt gewerkt met zes themalijnen: 

  • Weidse natuur
  • Kastelen en musea
  • Bourgondisch genieten
  • Het boerenleven
  • Bruisende evenementen
  • Innovatief erfgoed

In Eindhoven ontwikkelt men een digitaal toeristisch platform voor vrijetijdsaanbod in 21 gemeenten. Door hierop aan te haken, willen we mensen die geïnteresseerd zijn in het vrijetijdsaanbod in Eindhoven ook verleiden tot een bezoek aan de Peel.

Projectdetails

Projectmanager: Willem Moors

Partners: VNO-NCW

Interesse of vragen?
Hebt u interesse of vragen, neem dan contact op met projectmanager Willem Moors

Ook aansluiten bij dit project? Laat het ons weten!

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt.